Friday, July 3, 2009

Petang yang sial...



Macam biasa pukul 6.30pm gua start enjin kapchai gua untuk mencari rezeki halal.

Agak2 lagi 1/800 marhalah lagi (memang dah dekat sangat la tu) nak sampai office, BANG!!!!

Gua bangun, angkat kapchai gua yang tersadai atas jalan.

"Brader, lu nak 'besit' pun tengok2 la kiri kanan"

Gua baru nak hayun helmet gua kat mamat tu....ada orang tahan tangan gua.

Gua toleh, hmmm...member office gua.

Gua tempik lagi kaum yang buat gua 'tergedebak' tadi.

"Baik lu gerak sebelum lu tak sempat sampai umah!!!!"

Budak tu sempat mintak maaf kat gua dan terus blah.





Sampai je office. Gua cuba jalan macam orang sihat sambil tahan sakit. P&#$T%$#K!!!!

Tapi tak berjaya. Kepala gua tengah biol mase tu kesan terhentak kat divider jalan.

Nasib baik gua pakai helmet.


Boss: Hah, you kenapa?

Gua: Takda pape lah. Ok je..

MemberOfficeGua: Takda pape pebende? Dia 'bedentum' tadi mase on the way.

Boss: Teruk ke? U balik je la. Amik MC. Rest...

Gua: Tak payah la. Sikit punya hal. Huh...



Gua rasa gua tak perlukan cuti. Tapi sampai sekarang kepala gua masih berdenyut je.



Dan,..



Gua juga sedar, sekarang gua makin kurang fokus.

Serabai kepala otak gua.




p/s: ini ringkasan kisah benar. gua takde mood nak tekan keyboard lame2. mood tak seimbang!






p/s lagi: tak guna nya member. bagi la gua 'one shot' dulu kaum tu.






11 comments:

vidadarisakura said...

agak2 KISAH BENAR tv3 tu approve x cerita ni?
haha

kumbangkecil said...

bos lu sayang sama lu la ki! ;p

anakcikmad said...

better pegi check kepala tu
kot2 ada saraf2 putus ke~
seyes ni~ ;D

kim said...

uiks.. sakit tu.. sian kat u..

rahmat said...

tu la ko. bawak moto tgk porn lagi. mne x bedentum.

♥ sOFIa ♥ said...

uwah. caring dowh itu bos dikau
moga denyut itu semakin berkurang :)

Hidayah said...

nasib baik ko pakai helmet..

Herry Iskandar said...

tragis sungguh kisahmu ini....

qishie said...

besit tu apa?

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

sib tak bersepah tgh jln..dah boleh jln elok tak ni?

Darrr said...

tabah ki tabah.
tu semua dugaan tuhan tu.
haha~tipikal ak ayat aku?
ki,apa nama kwn opis hg?
dia mcm seorang yg tenang dan comey ja?
kemsalam eh~
:">