Saturday, March 7, 2009

Agnes Monica cuba Kristiankan umat Islam...?

Kepada peminat2 fanatik Agnes Monica khas nya, & peminat lagu2 Indonesia amnya,
sila amati sabarang lirik lagu mana2 artis dari seberang yang dikatakan banyak mempengaruhi kita & cuba memesongkan kita. Dan ini adalah daripada lagu terbaru Agnes Monica (Kristian) bertajuk 'Allah Peduli'

Lirik Lagu : Allah Peduli - Agnes Monica

Banyak perkara yang tak dapat ku mengerti
Mengapakah harus terjadi
Di dalam kehidupan ini
Su at u perkara yang
ku simpan dalam hati
Tiada satupun kan terjadi tanpa Allah perduli

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sbab Allah mengerti

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sebab Allah Yesus ku mengerti



Untuk info lebih lanjut terus klik di sini! Baca biar sampai HABIS!!!!


12 comments:

nurani said...

astagrfirullahalazim.... tm kasih alizaki... kiter kena lebih teliti kalo nak nyanyi lagu lepas ni.... jangan kiter pulak terkafir..... nauzubillah...

Macham Iz Punye said...

ehh damn ye ke. aku tak perasan pun. ok tipu sebenarnye tak tau pun lagu tu wujud, tapi sekarang dah tau, MARI KITA PRAKTIKKAN

x-po™ said...

wtf btl la dia ni..aku minat sgt kt dia ni..tp lps psl ni, mls dh nk minat2 dia..hmpeh wtf

akizaki said...

haha...
kau yeye je....
xpe masih dlm pertikaian...
cuma care die je...
mungkin bg diorg ok (kt indon byk kecelaruan agame)..
pape pn aku xbley trime...

chocaholic said...

astaghafirullahalazim.
ye ke ni?
xtau lak i lagu tu wujud pn.
mmg xpatut btul la die buat lagu cmtu.
nasib i x minat die. huhu.

Jaws said...

salam bro..
firsttime dtg sini..
erm, mana leh dgr lagu nih?
tak pernah dgr pon..
huhu..

akizaki said...

salam..
lagu klau x silap ade dlm youtube..
cek yer abg jerung..

priandhani said...

saya sendiri di Indonesia tidak suka dengan lagu2 seperti itu, dan juga baru tahu.

thank's untuk infonya...!

akizaki said...

sama2..
sy senang bangat kalo kamu bisa cerita serba sedikit perkembangan di sana..

Hidayah said...

sapo agnes?

~miszirdawaty~ said...

sgt bunguk lirik lagu nh...
xmO minat agnes da...
dush~

akizaki said...

xmo minat lg dh ek..
kite tgk...
sape dok layan Jelita lg hari2..