Saturday, March 28, 2009

Porno Porno Porno!!! Aku bisa kegatalan dengan isu ini.



Gua tak tahu kalau tindakan gua ini betul atau tidak.

Sebab nye J Lo telah mempengaruhi gua dengan mengambil polisi insurans untuk punggung nya.

Jadi setelah gua tenung sang billboard yang samar2 kedudukan nya ingatan gua kembali ke arah punggung J Lo.

Adakah lu orang rasa gua juga patut cover punggung gua ngan insurans..?

Perlu?


Gaharu tergaru-garu,

19 comments:

IxoRa said...

Wah...kaget sekejap dengan tulisan kt billboard tu?

Salah baca ke, salah tengok ke?

zara said...

Betul ke apa yang aku lihat kat billboard tu? Insuran boleh cover ke?

Macham Iz Punye said...

gila ah kat mana siot ada benda ni

akizaki said...

ixora: salah tulis

zara: mcm2 ada..suma buleh no..

iz: tak ingat lah darling...waaaaaaa

Mieaa said...

hahaha!

Budak Panjang said...

lu insuranskan kemaluan gua. boleh?

akizaki said...

mieaa: hoho..

budak panjang: boley!!!bak datang..

cik syazni said...

hoh? bleh plak ade papan tnde gini ek.. hmmm~

Nuna said...

hahaha melindungi kemaluan

akizaki said...

syazni: dok tau le ambo..ado ko..?

nuna: mcm2 ada!!!!!!!!!!!

Qis said...

hahaha gila

Nurul Mohammed said...

betulkah signboard tu?
wakakakaka....

akizaki said...

gis: sape gile..?huh..

cikgu nurul: btul la kot..xnmpk tanda2 photoshop...

Pu3 said...

hahaha.
ape hal la ngan tlsn kat billboard tu.
kecelaruan tatabahasa agaknya.
gua mseh xfaham maksud tersiratnya.
huahua

vidadarisakura said...

haha!

bangang punya iklan!

sHwEeT ByAtcH said...

itu halusinasi atau realiti?

akizaki said...

pu3: tu sume dh tersurat da pn..

vida: mmg bangang...

shweet: knp? x percaya...?

Mee Chee said...

agak over billboard tu...hahahaha ;p

akizaki said...

meechee: x ckup over lg tu..