Wednesday, March 25, 2009

TAYLOR SWIFT TOUR TO MALAYSIA

/glitter-graphics/myspace-posters/college-poster-04.jpg


Aku pasrah. Kadang2 aku tenung ku tatap ku belek dan ku ramas. Aku masih ramping seperti dulu. Haha..

Nak tau rahsia tubuh ramping dan menawan?

Makan lah seberapa banyak kau nk makan. Tak payah takut.

Pastu terus tido.

Esok pagi bangun terus ke jamban. Berak!

Berak la sepuas-puasnya. Teranlah walau satu kampung terkujat dengar teranan kau orang.

Yang penting korang enjoy dalam jamban.

Lunch hour: Berak dulu sebelum makan. Teran sepertimana korang teran pagi tadi.

Minum petang: Berak lagi. Kali nie lebih hebat dari yang sebelumnya.

Dinner: Hah..macam biasa. Berak lagi. Kalau boleh sambil teran korang bersyair skali(cane ek? mesti best). Cuba dulu baru tau hah.

Sebelum tido: Paham2 lah. Kali terakhir korang berak dalam sehari adalah sebelum tido. Kerna ketika ini lah saat paling romantis anda akan lalui dalam jamban rumah anda.

So, kesimpulan nya korang pertimbangkanlah 1 hari bape kali korang boley berak?

Lagi banyak lagi hebat lah anda. HOHO..

Dah la, perut aku dah mencanak nie. Aku pun nk g berak. Jom berak!!!


p/s: dari mule2 entry nie sampai habis entry aku tahan. skang nie btul2 dugaan. xbley tahan dah. chow...~




"Berak adalah nikmat yang tak terperi dikurniakan kepada benda hidup"




Yang sedang berak,

18 comments:

IxoRa said...

Tak senonoh la!!! :P

syiera said...

best kan kalau berak pagi2 hahaha

lisafarhana said...

zaki, u mmg suke letak title gempak2 kn? bikin panas je u ni. haha.
dh la x senonoh! ;P

Uncle said...

hahaha .. title takder kene mengena .. haha .. anyways .. hanya tuhan saja yang tahu nikmat berak tu

akizaki said...

ixora: ape slh nye..common sense kan..?

syeira: pagi ngantuk lg tkut lupe cebok je..

lisa: politik politik!!!haha..

uncle: btol tu bro..hanye kite ngan Tuhan je tau nikmat nye..

♥ sOFIa ♥ said...

tapi sebelum berak ada kentut dulu tidak?
hahaha :P

sekali tidak senonoh
berlarut larut ketidaksenonohan itu

Budak Panjang said...

brilliant! berak lagi best dari klimaks beb!

akizaki said...

sofia: mesti ada kok..baunya kok gampang bangat...

budakpanjang: btol..klimaks hanye nikmat sementara..berak nikmat berpanjangan...mcm lu jgak jang...

Nene Matahari said...

nikmat kalau lancar je.kalau tak lancar tenat jadinye.tak gitu?

norule said...

astaga!
aki.aki.

kyo_9 said...

mak ak cakap status hidup sihat bermula kalo kita dpt kekalkan average berak setiap hari.. tp kes ko nih.. terlebih berak dooo~ baik ko g cek doktor.. hahaha

NIMI♥ Co. said...

btol btol btol..
tapi a kalau teran2 tak kuar gaks kene makan pisang r

zara said...

Takut nanti kena buasir... bagaimana? Bisa tenangkah langkah mu?

akizaki said...

nene: klau x lancar sapu la lubricant..wawawa...

norule: astaga, astaga..

kyo: hish mane de lebih..ngam ngam soi je nie..aku sehat lagi...

nimi: pisang, betik, ciku sume telan lah..

zara: tu dh teruk sgt kot..org slalu berak xde kene buasir..klau tahan berak, ye!..

Nurul Mohammed said...

title gila best,tgk2 pasal berak!!!
kurang sopan tp mmg berak itu nikmat hahahaha...

akizaki said...

cikgu: hah bagus la klau cikgu pn tahu nikmatnya..

priandhani said...

berak mulu yang diomongin, mendingan ngomongin boker aja :))

akizaki said...

priandhani: berak itu kan wajib ke atas tiap2 yg hidup..?