Thursday, March 12, 2009

Trivia : Kentut

  • Orang TIDAK JUJUR : Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.
  • Orang BANGANG : Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.
  • Orang BERWAWASAN LUAS : Orang yang tahu bila harus kentut.
  • Orang SENGSARA : Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.
  • Orang MISTERIUS : Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.
  • Orang GUGUP : Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.
  • Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI : Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.
  • Orang SADIS : Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.
  • Orang PEMALU : Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.
  • Orang yang STRATEGIK : Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.
  • Orang BODOH : Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.
  • Orang PELIK : Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".
  • Orang SOMBONG : Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.
  • Orang RAMAH : Orang yang senang mencium kentut orang lain.
  • Orang yang tidak senang BERGAUL : Orang yang kalau kentut, sembunyi.
  • Orang AKUATIK : Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi "blekuthuk-blekuthuk".
  • Orang ATLETIK : Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.
  • Orang JUJUR : Orang yang mengaku kalau habis kentut.
  • Orang PINTAR : Orang yang boleh menandai bau kentut orang lain.
  • Orang MALANG : Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik....

Anda pula bagaimana?

p/s: tag kepada semua yang membaca

Kredit kepada>>>>ISUHANGAT<<<<

19 comments:

KELALANG said...

nice trivia seyh!

kyo_9 said...

haha.. ak orang kompilasi kot..

akizaki said...

tahniah kyo...
anda mempunyai pelbagai imej..
haha..

kusut said...

wahahahaha.. gelak guling2 aku.

dulu ade sorang mamat aku kenal ni.. kalo kentut pegi toilet. takde kat tempat public ni. yg camtu takde dlm list

akizaki said...

tu kire pemalu gak ar kot..
haha..klau toilet 10km pn die g toilet gak ke..?

IxoRa said...

ada-ada aje awk ni :P

ELeEa said...

=D
mcm2...
so leh tau prsonaliti org gak la drp sini...

priandhani said...

saya juga dah pernah baca versi bahasa indonesianya... :)

anakcikmad said...

boley plak kentut dijadikan isu sampai sebyk itu~
fuh!terer~

erk...
incik akizaki~

i nak link u~
boley?
haha

akizaki said...

ixora: heh ape yg ade2 tu..?

eleea: bkn tu je..perangai pn bley tau

priandhani: kok ada juga..bisa di share sama gue ga?

anakcikmad:ini psikologi semata..silakan berbuat demikian(link saye ek...)

LuLu said...

eew x senonoh hahaha :D kelaka abis ah!

munir said...

aduh teraser ah..

akizaki said...

lulu: bkn x snonoh..sekadar gambaran je..

bomen: tang mane tu..?yg kua taik ke..?

~blOody~ said...

klu kentut berirama??

Iliana said...

owhh saya tak sanggup untuk dapat title 'peramah'lepas ni..bahaya tu~

salam ziarah (^_^)

akizaki said...

bemat: tu variasi yg mengancam..maknenye beliau adelah seorang penghibur...

iliana: jgn peramah sgt..nti rosak paru2..

chocaholic said...

kentut sy ade brmcm2 jenis.
jd ape kah sy ini? wakaka. ;P

tp i ske ur quote tu.

"Rindu ibarat kentut yang busuk. Nak lepas malu, nak simpan tak tahan."

sgt stuju dgn yg ini. ;)

rahmat said...

mengarut ar ki..
adoiii

akizaki said...

laici: wa tau lu xpnah kentut ci..
lu mmg ajaib...

lisa: quote tu jgn ciplak hah...